Количествени методи
Провеждат се сред статистически значим брой респонденти и са представителни за разглежданата генералната съвкупност: цялото население на България или посочени от клиента целеви групи. Методите за регистриране на информацията са преки лични интервюта, телефонни интервюта, компютърни интервюта и анкети. Количествените изследвания могат да бъдат:
- Ad Hoc /с еднократен, неповторим дизайн/.
- Периодични /Tracking/ - с един и същ дизайн и определена повтаряемост във времето с цел да се проследяват тенденции в измененията.
- Непрекъснати /Continuous/ - изследвания, които се провеждат с един и същ дизайн без прекъсване във времето.
Този тип изследване е подходящ за получаване на информация за:
- Познатост на стокии услуги – спонтанна и стимулирана;
- Имидж на марки, фирми и институции;
- Употреба на стоки и услуги;
- Честота на употреба;
- Фактори за избор на стоки и услуги;
- Нагласи за употреба на нови стоки и услуги;
Онлайн услуги
Маркет Тест предлага услуги в сферата на онлайн маркетинговите изследвания. Управляваме както индивидуални проекти, така и проучвания, ползващи стандартизирани инструменти за измерване. Това позволява лесна сравнимост на резултатите.
Агенцията извършва професионални и специализирани изследвания като предлага бързи и адекватни решения за Вашите проекти – от проучвания сред служители и изследвания на клиентите до тестове за рекламно въздействие и оценка на уеб сайтове.